tirsdag 29. mars 2011

Stripete lue

Puh... Rakk fristen! Her er mitt bidrag til utfordringen:

















Oppskriften er hentet fra Garn, garn og mere garn, og kan finnes her. Leste ikke oppskriften ordentlig først, så er strikket med litt små pinner... Det er Kari traa-look alike - og det er flere slike rundtomkring. Er veldig formøyd med kontrasteffektene på denne luen :) Tror jeg må vurdere en dusk i samme lillafarge som på luen, det tror jeg hadde blitt veldig kult.

Strikket i Baby Ull fra Spar Kjøp, men tror jeg går for tjukkere garn neste gang. Dette tok litt for lang tid for min smak. Men er sikkert passe varm nå som det nærmer seg vår.

Himmelen er blå - jeg stikker på Fløyen! :D

1 kommentar:

Miriam sa...

Takk fo rat du deltar i utfordringen hos Strikkere!

Luen ble kjempefin! Stilige fargekombinasjoner :)