søndag 20. mars 2011

Enda mer!

Vottene jeg strikket til Sjarmøren ble godt mottatt - de ble tatt i bruk allerede samme dag. Sånt liker jeg! Mens jeg ventet på moralsk støtte for å strikke tommel, begynte jeg like greit på et par til. Denne gangen tenkte jeg å strikke til meg selv, men de ble i smaleste laget. Blir vel Prinsessen som blir mottakeren denne gang. Jeg synes de ble ganske så kule!




En hvit og en grå tråd, Baby ull fra SparKjøp :)












Så var det denne utfordringen da... Jeg har funnet oppskrift, men siden den moralske støtten sitter i dommerpanelet må jeg klare meg på egenhånd denne gang. Æsj. Men jeg er i gang! :) Tynn tråd og tynne pinner... Håper jeg blir ferdig i tide...

















Jeg må si.... det ser dårlig ut... Har fortsatt to cm igjen på ribben, og det skal liksom bli en baggy lue. I Baby Ull! Hva tenkte jeg på?? Jaja. Det verste er at jeg ikke vet hvor stor den blir... Den blir ikke passelig til meg ihvertfall! Kanskje Prinsessen? Mulig jeg må ut på leting etter noen som er enda mindre... Heldigvis har jeg noen i tankene! :)

Ha en fin kveld - jeg skal på nachos-fest!

1 kommentar:

Miriam sa...

Så fine di blei! Prinsesså blir nok gla :)

Ta me luå i kveld då, masse moralsk støtte her på hobbykvelden!

Passe veldig fint om luå blir str 2-3 år ;)