onsdag 16. mars 2011

Liten gave til små hender

Heldige meg er tante til to herlige under - en jente på ni år og en gutt på 1 år. Prinsessen (for det var hun lenge, men hun er vel mer hestejente nå, tenker jeg) og sjarmøren fjerner alt som heter sunn fornuft bare ved å være tilstede i rommet. Sjarmøren har jeg strikket til før - det er så greit når det skal være så smått. Denne gang ble det noen kule votter, Rillestrikka votter fra Strikk til nøstebarn. I denne boka er det flere oppskrifter jeg skal prøve ut! I tillegg strikket jeg i gult, slik at jeg også får til månedens farge på fargealongen jeg er med på.

Strikket i Baby Ull fra Spar Kjøp, dobbel tråd.














Nå har det plutselig blitt flere prosjekt i køen - noe som jeg virkelig hadde bestemt meg for å unngå! Jaja... Nyeste utfordring hos Strikkere er en stripete lue, og den skal jeg prøve å være med på. En annen liten sjarmør har nemlig hintet frampå at han ønsker seg en lue til bursdagen. Mon tro hvilke farger han ønsker seg? ;)

Nå er jeg klar for en lat kveld - igjen! Hurra!

1 kommentar:

Marthe sa...

Herlige votter, har strikka slike jeg og :o) De er så enkle og kjappe!! Koselig blogg du har!