tirsdag 22. februar 2011

Akk og ve!

Ingenting er som den berusende mestringsfølelsen et ferdig produkt gir! Spesielt siden jeg både hater rosa og synes det er skikkelig kjedelig å strikke kjøkkenkluter.



(dette er en kjøkkenklut)














Hvis dere lurer på hvorfor den ser liten ut, er det fordi den er brettet. Det har følgende årsaker:
1) Det er så mange skjønnhetsfeil/den er så proppfull av sjarm at det er flaut.
2) Den ser rar ut i kantene.
3) Jeg har ikke festet trådene (noe som ikke kommer til å skje med det første), og så på dette som en god løsning for å skjule skavankene/denne uendelige sjarmen.

Faktisk, jeg liker så godt å bli ferdig med et produkt jeg ikke har storkost meg med å lage, at jeg bestemte meg for å begynne på et nytt:
















Ha en forrykende aften!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastiske kluter, missy! Meeeeget passende farge. Det kommer nok av at du har en blogg :D

Miriam sa...

Har du begynt på ein te? Vett om ein person som hadde blitt veldig glad for rosa kluter (S) Eg kan festa trådene ;)

Miriam sa...

Nå har du forresten full kontroll på bloggen, har sletta meg :)