lørdag 3. september 2011

En sjeldenhet

Blogginlegg, altså. Tydeligvis forsvant også august uten noe særlig til oppdatering fra min side. Eller strikking, for den saks skyld... Uansett, en venninne fikk en herlig liten gutt i juni, og for noen dager siden var gaven endelig klar til overrekking! Det at jeg har holdt på siden påske, er en ubetydelig detalj...


Omslagsjakke og sparkebukse. Oppskrift fra Nøstebarn.


Jeg har et lett tilgjengelig knappelager, og der fant jeg disse. Passet perfekt!


Heklet kant, har jeg også gjort. Dritfin, bare sier det. Med tanke på min siste heklede kreasjon, er det et under hvordan jeg i alle dager fikk til denne (dritfine, nevnte jeg det?) kanten. Se bare her:


Mitt bidrag til månedens farge på CASA-forumet. Det skulle være en firkant, som jeg liksom kunne bruke som glass-brikke. Det er ikke en firkant, en gang. Ord kan ikke beskrive hvor latterlig dårlig det er. 

Hipp hurra for meg.






1 kommentar:

Anette sa...

Et nydelig sett du har strikket! Lekkert fargevalg ;)
Ønsker deg en super helg ;)
--klem--